wynajem1

Wynajem krótkoterminowy

  • Przygotowanie mieszkania pod kątem wynajmu krótkoterminowego – home staging
  • Sporządzenie dokumentacji fotograficznej oraz wystawienie ofert na portalach internetowych
  • Kontakt mailowy, telefoniczny i osobisty z klientami
  • Housekeeping. Przygotowanie mieszkania do przyjęcia gości, utrzymanie czystości i porządku, zapewnienie pościeli i ręczników oraz zadbanie o wszelkie szczegóły mające na celu przyjazne powitanie gości (na życzenie właściciela lokalu np. świeże kwiaty, talerz z owocami, wino, świece zapachowe)
  • Wprowadzenie gości do mieszkania, przekazanie kluczy, przekazanie niezbędnych informacji gościom
  • Pobieranie opłat najmu
  • Dokonywanie opłat związanych z utrzymaniem nieruchomości (czynsz + opłaty za media)
  • Stały kontakt telefoniczny i mailowy z najemcami
  • Nadzór nad mieszkaniem wraz z dozorem technicznym (gotowość do interwencji w przypadku sytuacji awaryjnych)
  • Kontakt z właścicielem mieszkania i raportowanie bieżącego stanu mieszkania, przekazywanie należnych środków finansowych

Wynajem długoterminowy

  • Przygotowanie umowy najmu w porozumieniu z właścicielem
  • Przygotowanie mieszkania, dokumentacji fotograficznej oraz oferty na portalach internetowych
  • Poszukiwanie najemców i negocjacja umowy najmu
  • Wprowadzenie lokatorów do mieszkania, przekazanie kluczy, przygotowanie protokołu zdawczo-odbiorczego mieszkania, w tym informacji o stanie liczników (woda, prąd gaz), ostateczne ustalenia
  • Comiesięczne pobieranie czynszu i regulacja zobowiązań/ lub przekazywanie środków finansowych właścicielowi mieszkania
  • Nadzór nad mieszkaniem wraz z dozorem technicznym (gotowość do interwencji w przypadku sytuacji awaryjnych)
  • Stały kontakt telefoniczny lub mailowy z właścicielem mieszkania.
  • Informowanie wynajmującego o stanie technicznym mieszkania, przekazywanie środków finansowych